Menu

APC implementatie partner Datatrics voor Marketing Automation De snelweg naar meer conversie

E-commerce Bas Hulst Geplaatst op 16 juli 2019 door Bas Hulst

Sinds kort is APC officieel implementatie partner van Datatrics, een marketing automation platform dat webshops en websites in staat stelt om de online omzet en klantloyaliteit te verhogen. Hiermee verstevigt APC haar reputatie als gespecialiseerd bureau voor e-commerce en leadgen marketing.

Ontdek Datatrics in 1 minuut

Datatrics (uit Enschede) biedt een platform waarmee online marketeers hun bestaande en potentiële klanten van webshops en websites kunnen groeperen op basis van signalen in de klantreis die zij afleggen. Vervolgens kan door middel van regels (“business ruling”) de gewenste vervolgactie van die bezoeker worden gestimuleerd, bijvoorbeeld met “abandoned cart emails” (u hebt nog iets in uw winkelwagen), relevante aanbiedingen of pop-ups, gepersonaliseerde nieuwsbrieven, persoonlijke product aanbevelingen of cross-sell, enzovoort. Daarnaast kunnen de gegroepeerde profielen gebruikt worden om de advertising in bijvoorbeeld Google Ads of Facebook relevanter, effectiever en dus ook efficiënter te maken. Kortom: Datatrics is een onmisbaar platform voor elke ambitieuze webwinkel.

Datatrics partner

APC is officieel implementatie partner van Datatrics, wat wil zeggen dat APC elke webwinkel die wil starten met Datatrics kan begeleiden van inrichting tot en met optimalisatie.

Wil je een demo van Datatrics? Of heb je een vraag over de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op via onderstaand formulier of via welkom@achterhoekperformancecenter.nl.

Benieuwd? Mail je vraag en we nemen snel contact op!

Vestiging APC